دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

بهترین هیتر برقی برای خانه شما در سال 2021

ویراستاران ما به طور مستقل بهترین محصولات را تحقیق، آزمایش و توصیه می کنند. در اینجا می توانید درباره روند بررسی ما بیشتر بدانید. ممکن است بابت خریدهای انجام شده از پیوندهای انتخابی خود کمیسیون دریافت کنیم.

هیتر های برقی گزینه ای عالی برای افزایش دمای فضای زندگی شما و راحت تر کردن هر اتاقی هستند. در حالی که برخی از هیتر های برقی مانند هیتر های قرنیز یا هیتر های برقی دیواری در یک موقعیت ثابت نصب می شوند، برخی دیگر انعطاف پذیرتر و قابل حمل هستند.

هیتر های فضایی، به ویژه، می توانند در هر اتاقی که نیاز به افزایش دما دارید، قرار دهید. خروجی گرما (اندازه گیری شده در BTU) و مصرف انرژی (اندازه گیری شده بر حسب وات) بسته به نوع و مدل هیتر برقی که انتخاب می کنید متفاوت است، بنابراین مراقب باشید که هیتر را انتخاب کنید که به اندازه کافی برای فضای شما گرم شود بدون اینکه انرژی زیادی مصرف شود.

در اینجا، بهترین هیتر برقی برای خانه شما است.

هیتر برقی DiamondHeat از NewAir به دلیل طراحی همه کاره و ظرفیت گرمایش کارآمد خود متمایز است. پروفیل باریک به این معنی است که می توان آن را روی دیوار نصب کرد تا گرما را به داخل اتاق بتاباند، یا می توانید از چرخ های موجود برای این هیتر برقی قابل حمل و جابجایی آسان از اتاقی به اتاق دیگر استفاده کنید. این گزینه عملکرد 750 وات یا 1500 وات و صفحه ای را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد تنظیم دما را تنظیم کنید.

این هیتر با استفاده از فناوری گرمایش میکترمیک، که شامل استفاده از سنگ میکا است، بهترین اصول هیتر تابشی و همرفتی را با هم ترکیب می کند. در نتیجه، پانل DiamondHeat این هیتر برقی به دلیل عدم نیاز به فن دمنده، گرما را در حالی که تقریباً بی صدا کار می کند به داخل اتاق می تاباند.

به خاطر داشته باشید که این هیتر برقی برای اتاق هایی تا 160 فوت مربع رتبه بندی شده است، اگرچه برخی از کاربران متوجه می شوند که می تواند اتاق خواب و سایر فضاهایی را که کمی بزرگتر هستند گرم کند.

اگر به دنبال یک هیتر برقی فضایی هستید، هیتر لایف‌مارت SlimLine انتخاب خوبی است. این نسخه باعث صرفه جویی در فضا می شود در حالی که اتاق ها تا 1000 فوت مربع را گرم می کند.

کمک به عملکرد این بخاری 1500 واتی، یک جفت عنصر گرمایش SmartBoost است که فوراً هوای گرم را در اتاق تولید می کند. این بخاری همچنین به لطف چهار لوله کوارتز که افراد و اشیاء اطراف را گرم می کند، گرمای مادون قرمز تولید می کند.

طراحی باریک این هیتر برقی باعث می شود به راحتی در اکثر اتاق ها جا شود. اندازه آن فقط 7 اینچ عمق و 24 اینچ ارتفاع دارد و اگر به دنبال صرفه جویی در فضای کف هستید می توانید آن را به دیوار نصب کنید. یک ترموستات دیجیتال، تایمر 12 ساعته و حالت Eco-Mode بر قابلیت استفاده و راحتی این مدل افزوده است.

بخاری برقی پانلی کمترین فضا را اشغال می کند، در حالی که گرما را در هر فضای زندگی قدردانی می کنید. بخاری پنل میکا DeLonghi HMP1500 نیز از این قاعده مستثنی نیست. بدون فن دمنده، DeLonghi HMP1500 به طور قابل توجهی ساکت تر از سایر انواع هیتر است، اما همچنان گرمای چند جهته را با فناوری گرمایش میکا-ترمیک ارائه می دهد.

این بخاری پانلی دارای توان 1500 وات در بالا و 750 وات در کم است. می توان آن را روی دیوار نصب کرد، اما اگر می خواهید از آن به عنوان یک بخاری برقی مستقل استفاده کنید، شامل چرخ های چرخدار نیز می شود.

برای اطمینان از آرامش خاطر هنگام استفاده از این هیتر برقی، DeLonghi HMP1500 دارای سنسورهایی است که در صورت خطر گرم شدن بیش از حد یا واژگون شدن دستگاه، دستگاه را خاموش می کند.

اگر به دنبال هیتر برقی با ظاهر و حس شومینه هستید، این مدل از DuraFlame را بررسی کنید. این شومینه برقی با بدنه فلزی که در پنج رنگ مختلف (از جمله رنگ‌های متداول مانند خاکستری فرانسوی، سرمه‌ای و دارچینی) موجود است، با کنده‌ها و شعله‌های سه بعدی کامل شده است که نسبت به بسیاری از مدل‌های دیگر واقعی‌تر به نظر می‌رسند.

به گفته سازنده، هیتر خود 5200 BTU گرما تولید می کند – برای گرم کردن یک اتاق متوسط ​​تا بزرگ و فضاهای تا 1000 فوت مربع کافی است. در زیر درب شیشه ای اریب، یک نمایشگر دیجیتال دما، به همراه کنترل تنظیمات شعله و گرما، همراه با یک تایمر پنهان شده است. همچنین می توانید این بخاری شومینه برقی را با استفاده از ریموت کنترل موجود تنظیم کنید.

برای گاراژها یا کارگاه هایی که با عایق کاری ضعیف یا شرایط آبکشی مواجه هستند، هیتر گاراژ قدرتمند اما فشرده Hot One از Cadet را در نظر بگیرید. این بخاری 5000 واتی برای تولید گرما برای مناطق تا 750 فوت مربع نیاز به خروجی 240 ولت دارد. در عین حال، این هیتر با وجود توانایی چشمگیرش در گرم کردن فضاهای کشنده، بی سر و صدا به کار خود ادامه می دهد. کنترل‌ها ساده و مستقیم هستند، با یک صفحه که دما را تنظیم می‌کند و یک سوئیچ برای انتخاب بین وات بالا یا پایین.

به علاوه، می‌توانید از Hot One برای وزش نسیم خنک در هوای گرم‌تر استفاده کنید، زیرا این مدل دارای حالت فقط فن است. این هیتر برقی برای گاراژها که با در نظر گرفتن دوام طراحی شده است از فولاد 20 گیج ساخته شده است و با رنگ پودری ساخته شده است که به راحتی خراشیده نمی شود.

مشاهده لیست قیمت انواع هیتر در لینک روبرو : هیتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *