دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

مکان نصب هیتر و کوره هوای گرم

بهترین مکان نصب هیتر

هیتر ها را می توان داخل یا خارج ساختمان نصب کرد. برای توزیع ایده آل هوا ، واحد را در مرکز سازه ای که گرمایش می شود ، قرار دهید.هیتر ها عموما  در یک اتاقک،اتاق تجهیزات مکانیکی ، زیرزمین ، شروانی ، کف کاذب ، گاراژ یا محیط بیرون واقع می شوند.مکان ها نصب و راه اندازی هیتر و کوره هوای گرم در دسته داخلی ها یا بیرونی ها ( عایق کاری شده ) یا سیستم های احتراق ایزوله قرار می گیرد.


هیتر های داخلی درون سازه نصب می شوند.مثلا درون یک زیرزمین که به فضای داخلی متصل است ، در یک شوفاژ خانه یا در یک اتاقک.در این مکان ها ، هوایی که هیتر را احاطه می کند ، در ارتباط با هوای فضای گرم شده است.گرمایی که از محفظه و کانال های مجاور به وسیله هدایت یا نشتی هوا از دست می رود ، عمدتا بازیابی می شود و به حفظ  بازده هیتر کمک می کند.

در این کاربردها ، هوای  اتاق برای احتراق استفاده و به محیط بیرون دفع می شود. به علاوه ،هوای رقیق کننده نیز از اتاق کشیده می شود.هوای جبرانی احترق توسط نفوذ هوا یا به وسیله کانالی که به طور خاص برای فراهم کردن هوای جبرانی طراحی شده است تامین می شود،همان طور که توسط دستورالعمل های نصب و راه اندازی الزام شده است.


هیتر هایی که در خارج از فضای تهویه شده قرار می گیرند برای مثال:خزیده رو ، شیروانی ،گاراژ و محیط بیرون ، بخش کوچکی از افت های انرژی هدایتی یا نشت هوا را بازیابی می کنند یا اصلا بازیابی نمی کنند.هیتر ها معمولا سطوح عایق کاری پایین تری نسبت به کانال هایی که به آن ها متصل هستند دارند.

تاسیسات بیرونی نیازمند این هستند که هیتر ها به عنوان عایق کاری شده به حساب آیند.همچنین،کانال های مخصوص هوای رفت و برگشت ممکن است در معرض این اجزا باشند و باید به طور مناسب ، عایق کاری یا به درون فضای تهویه شده منتقل شوند.

مشاهده ادامه مقاله و لیست قیمت هیتر در لینک روبرو : مکان نصب هیتر و کوره هوای گرم