دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

مزایای هیتر برقی چیست؟

راههای مختلفی وجود دارد که می توانید برای گرم کردن خانه خود به عنوان صاحب خانه انتخاب کنید. از کوره گرفته تا پمپ های حرارتی ، دیگ های بخار ، اجاق های چوبی ، شومینه ها ، هیتر ها و موارد دیگر ، تعداد راه هایی که می توانید برای گرم نگه داشتن خود و خانواده خود انتخاب کنید بسیار گسترده است. در حالی که کوره ها ممکن است در بین اکثر صاحبان خانه در آمریکای شمالی انتخاب محبوب باشند ، ما در اینجا به شما می گوییم که گرمای الکتریکی در بین بهترین روش های گرمایش خانه جایگاه خود را دارد.

برای اینکه بتوانید هیتر برقی و همه مزایای آن را سریعتر کنید ، بیایید یک تجزیه و تحلیل جامع از نحوه عملکرد آن و چرا باید از آن در خانه خود استفاده کنید ، بررسی کنیم؟

هیتر برقی چگونه کار می کند؟


هیتر برقی یک فرایند بسیار ساده است. برخلاف سایر انواع گرمایش خانه ، گرمایش الکتریکی فقط نیاز به خروجی دارد تا هیتر خود را وصل کنید. همچنین می توانید هیتر برقی را مستقیماً روی دیوار خود نصب کنید ، که این فرایند ساده تر از این است که بگویید ، نصب شومینه و دودکش یا کوره گاز سوز.

یکی از بزرگترین مزایای هیتر برقی نسبت به سایر روشهای گرمایش این است که هیچ کد یا محدودیتی وجود ندارد که هنگام نصب آن باید رعایت کنید. می توانید هیتر برقی را در هر مکانی که می خواهید قرار دهید بدون اینکه نگران گذراندن بازرسی ساختمان باشید. این بخش بزرگی از مرحله برنامه ریزی و آماده سازی مربوط به انواع دیگر گرمایش را حذف می کند.

هیتر برقی کاملاً ایمن است


تنها راه احتمالی هیتر برقی شما این است که به درستی نصب نشود و سیم های آشکاری در دیوارهای شما باقی مانده باشد. با فرض اینکه هیچ سیم مفتولی برای نگرانی ندارید ، هیتر برقی نسبت به کوره ، شومینه یا دیگ بخار بسیار ایمن تر است.

رادیاتورهای کوره می توانند نشت کرده و منفجر شوند و مشکلات بزرگی ایجاد کنند و خطرات ایمنی جدی ایجاد کنند. شما همچنین می توانید از نشت مونوکسید کربن رنج ببرید که می تواند منجر به انفجار یا مرگ در اثر خفگی شود. گرمای الکتریکی تنها با استفاده از برق برای گرم کردن خانه شما از همه این نگرانی های بالقوه عبور می کند. از آنجا که این تنها متغیر در معادله است ، هیتر های برقی تمایل دارند مدت زمان بیشتری بدون خرابی یا نیاز به تعمیر کار کنند.

استفاده از هیتر برقی هزینه کمتری دارد


هم هزینه نصب و هم هزینه تمام عمر استفاده از هیتر برقی کمتر از چیزی است که تقریباً با هر نوع دیگر گرمایش پیدا می کنید. برای نصب بخاری برقی نیازی به لوله کشی نیست و می توان آن را در مرحله دوم سیم کشی ثابت برای خانه های جدید نصب کرد. همچنین می توانید واحدهای گرمایش مستقل یا مجموعه ای کامل که به صورت یک سیستم با هم کار می کنند را خریداری کنید.

دوام سیستم گرمایش برقی شما 50 درصد بیشتر از سیستم گاز سوز است. همچنین 100٪ کارآمد است ، یعنی بر خلاف چوب ، گاز یا سیستم های دیگ بخار ، انرژی صفر را هدر می دهد. هزینه های نگهداری شما همچنین باید در کل طول عمر واحد (ها) شما به مجموع صفر دلار برسد. این بدان معناست که لازم نیست سالی یک بار برای بازرسی سالانه به بازرسان مراجعه کنید ، مانند سایر سیستم های گرمایش.

هیتر برقی برای محیط زیست بهتر است


گرمای الکتریکی نه تنها به طرق مختلف برای شما مفید است ، بلکه برای محیط زیست نیز بسیار مفید است. حذف سوخت هدر رفته ، همانطور که در بالا توضیح داده شد ، عامل بزرگی در این امر است. همچنین هیچ خروجی دی اکسید کربن وجود ندارد و هیچ آلایندگی محلی تولید نمی شود. گرمایش الکتریکی همچنین به کاهش منابع طبیعی ما مانند سوخت های فسیلی و چوب کمک می کند.

هیتر برقی علاوه بر اینکه تأثیر منفی کمتری بر محیط زیست دارد ، هوای داخل خانه شما را تمیز نگه می دارد و هیچ ذره ای ، آلاینده ، مونوکسید کربن یا رطوبت تولید نمی کند. این فرصت برای نشت گاز مانند اغلب اوقات به دلیل خرابی مکانیکی ، بلایای طبیعی یا نصب نامناسب ، با گرمایش الکتریکی از بین می رود.

گرمایش الکتریکی یک روش موثر برای کنترل راحتی است
هیچ چیز بدتر از بیدار شدن در یک خانه سرد نیست زیرا شما نمی خواهید کوره گاز سوز تمام شب را روشن بگذارید. تنها چیزی که بدتر است این است که 10 تا 20 دقیقه منتظر بمانید تا خانه شما به آرامی گرم شود. با استفاده از هیتر برقی ، می توانید با استفاده از تنظیمات کنترل راحتی در بخاری برقی ، این سناریو را از زندگی خود حذف کنید.

بسیاری از هیتر های برقی دارای یک دماسنج داخلی فوق العاده حساس هستند که می تواند بلافاصله کاهش دما را احساس کرده و کار را شروع کند تا آن را به دمای دلخواه شما برساند. پس از رسیدن به دمای دلخواه ، بخاری به خودی خود خاموش می شود. به این ترتیب ، می توانید خانه خود را 24 ساعت در روز در دمای ثابت نگه دارید بدون اینکه نگران تمام شدن قبض سنگین گاز در پایان ماه باشید.

همچنین می توانید از آنها در کنار کوره هوای گرم معمولی استفاده کنید ، قسمت هایی که بیشتر خانه شما را پر می کند با حرارت الکتریکی گرم کرده و از کوره استفاده کنید تا بقیه خانه را در سطح نسبتاً راحت نگه دارید. در هر صورت ، شما انتخاب می کنید که هیتر برقی را در دستگاه خود قرار دهید.

من ، قبض کلی انرژی شما را کاهش می دهد در حالی که مزایای بسیار دیگری نیز ارائه می دهد.

منتظر تغییر سیستم گرمایش برقی نباشید
هر روز که از گرمکن های برقی برای گرم نگه داشتن خانه خود استفاده می کنید ، روز دیگری است که با استفاده از سیستم ها و مواد گرمای بیهوده و ناکارآمد استفاده می کنید. حتی اگر می خواهید از یک روش گرمایش مانند شومینه برای اهداف زیبایی استفاده کنید ، بهتر است یک یا دو هیتر برقی را نیز به خانه خود معرفی کنید.

نه تنها در گرمایش خانه شما کارآمدتر هستند ، بلکه هزینه نصب و استفاده از آنها در طول روز بسیار کم است. هیتر های برقی را می توان به عنوان یک سیستم تعاونی یا به عنوان واحدهای مستقل نصب کرد. در هر صورت ، آنها فضای مورد نظر شما را به طور موثر و کارآمد گرم خواهند کرد.

مشاهده لیست قیمت انواع هیتر برقی در لینک روبرو : هیتر برقی