دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

انواع هیتر برقی

کوره برقی


برای راحتی کامل در گرمایش ، کوره برقی با مصرف انرژی ، سیستم گرمایی ارجح است. نصب کوره برقی ارزان ، کار با آن ایمن است و نیاز به نگهداری کمی دارد. این سالها خدمات قابل اعتماد را فراهم می کند. ایده آل برای خانه ها ، آپارتمان ها ، خانه های سیار ، دفاتر و موارد دیگر ، طراحی ساده و اندازه جمع و جور این کوره ها نصب و نگهداری را آسان می کند.

هیتر برقی


هیتر یک سیستم تهویه راحت در طول سال است که از تجهیزات برودتی برای تأمین هوای گرم در زمستان و هوای خنک در تابستان استفاده می کند.


هیتر برقی ، پمپ حرارتی منبع هوا است که برای نصب در سیستم گرمایش کوره هوای اجباری طراحی شده است. کوره هوای اجباری می تواند جدید یا موجود باشد و می تواند با گاز طبیعی ، پروپان یا مازوت سوخت گرفته شود. پمپ حرارتی الحاقی جایگزین کولر گازی مرکزی فعلی شده و بدون توجه به نوع سوخت در کنار کوره فعلی شما کار می کند.

هیتر منبع زمینی


هیتر منبع زمینی متصل به زمین یا پمپ حرارتی زمین گرمایی نیز نامیده می شود ، هیتر با منبع زمین تقریباً مانند هیتر منبع هوا معمولاً با انتقال گرما کار می کند ، نه ایجاد آن. برخلاف منبع هوا ، یک هیتر منبع زمینی گرما را به زمین منتقل می کند تا سرمایش و گرمایش خانه شما را تأمین کند. 

حرارت دهی هیتر


یک هیتر گازی تولید شده به صورت الکتریکی برای اتاق ها و مناطق جداگانه ، گرمایشی با گرمای تابشی باعث گرم شدن اتاق و اشیا در اتاق می شود. “گرمایش یارو” به دلیل اینکه در جایی که قبلاً در طراحی اتاق های قدیمی نصب شده بود ، واحد های گرمایشی جداگانه روی دیوار 2/2 تا 4 “زیر سقف نصب می شوند ، به صاحبان خانه اجازه می دهد از فضای کف بدون محدودیت استفاده کنند.

هیتر های بیس بورد


بخاری های پایه ای راه حل ایده آل گرمایش اتاق به اتاق هستند. آنها به فضای کمی ، بدون مجاری نیاز دارند و هزینه اولیه نسبتاً کم است ، و آنها را برای مناطق بازسازی شده و همچنین برای ساخت و سازهای عالی مناسب می کند. واحدها به راحتی تقریباً در هر نوع فضایی نصب می شوند.

آبگرمکن برقی


آبگرمکن دومین مصرف کننده انرژی در اکثر خانه های نبراسکا است. فقط از تجهیزات سیستم گرمایشی و سرمایشی بیشتر استفاده می شود. برخلاف تجهیزات گرمایشی و سرمایشی که فصلی هستند ، آبگرمکن در تمام طول سال کار می کند.

مشاهده لیست قیمت انواع هیتر برقی در لینک روبرو : هیتر