دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

آیا هیتر برقی از برق زیادی استفاده می کنند؟

خوب است که در آن شبهای سرد زمستان کوره را لنگ بزنید. متأسفانه ، این بدان معناست که شما از مقدار زیادی گاز طبیعی استفاده خواهید کرد (و هزینه آن را پرداخت خواهید کرد).

گزینه دیگر گرم کردن یک اتاق واحد با هیتر برقی است. متأسفانه ، این روش گرم نگه داشتن یک نقطه ضعف دارد: هیتر برقی از برق زیادی استفاده می کنند. اگر از هیتر برقی به روشی منطقی استفاده می کنید ، می توانید در حالی که مصرف انرژی خود را (و قبض های انرژی) را پایین نگه می دارید ، هدف گرم ماندن را به انجام برسانید.

برای تبدیل برق به گرما ، کمی انرژی لازم است. وزارت انرژی ایالات متحده خاطرنشان كرد كه كار كردن آن حتی گرانتر از هیتر برقی احتراقی است كه با نفت سفید یا نوع دیگری از سوخت كار می كند. یک هیتر قابل حمل (طبق DoE) می تواند بین 750 تا 1000 وات مصرف کند. این به اندازه یک دستگاه قهوه ساز یا اجاق توستر است و اینها وسایلی نیستند که به مدت طولانی آنها را روشن نگه دارید ، همانطور که بخواهید هیتر برقی داشته باشید.

قیمت هیتر برقی


یک راه ساده وجود دارد که بفهمید هیتر برقی پرتابل شما چه هزینه ای برای شما خواهد داشت.
یکی از راه های تصمیم گیری در مورد استفاده یا عدم استفاده از هیتر برقی ، محاسبه هزینه بهره برداری است. وزارت انرژی نحوه انجام این کار را به شما می گوید. به سادگی وات هیتر خود را روی جعبه یا کتابچه راهنمای کاربر پیدا کنید.

این را در تعداد ساعاتی که استفاده خواهید کرد ضرب کنید و آن عدد را بر 1000 تقسیم کنید. سپس ، این رقم را در نرخ کیلووات ساعت شارژ شده توسط شرکت تاسیساتی خود ضرب کنید ، و می دانید که هزینه آن هیتر برقی برای شما چقدر است.

بهره وری
بخاری برقی سفید روی زمین
بخاری های فضایی کارآمد هستند.

هیتر برقی ، همانطور که گری فورمن در The Frugal Life اشاره می کند ، 100 درصد کارآمد در نظر گرفته می شوند زیرا تمام انرژی که از آنها ساطع می شود به اتاق گرم می شود. کوره های استاندارد گرمای زیادی را از طریق مجاری که در خانه شما جریان دارد از دست می دهند. این مقدار هیتر برقی شما را افزایش می دهد و باعث می شود که یک بخاری با ارزش باشد.


هیتر برقی پرتابل


هیتر برقی پرتابل نیازی به تخلیه گاز ندارند.
طبق گفته وزارت انرژی ، یک مزیت بزرگ هیتر های برقی فضای خالی این است که به هیچ وجه نیازی به تخلیه گاز ندارید. از طرف دیگر ، یک هیتر برقی نفت سفید ، دی اکسید کربن و گازهای دیگری را که واقعاً نمی خواهید در فضای زندگی شما ساطع می کند.

استفاده ی صحیح هیتر برقی پرتابل


هیتر مادون قرمز
اطمینان حاصل کنید که از بخاری خود به درستی استفاده می کنید.
اگر می خواهید از هیتر برقی استفاده کنید ، بهتر است از آن کم و در یک اتاق بسته استفاده کنید ، زیرا گرم شدن یک اتاق بزرگتر هزینه بیشتری دارد. بعلاوه ، شما باید بخاری را فقط وقتی در اتاق هستید روشن نگه دارید و از گرما لذت ببرید. این نیز یک نگرانی ایمنی است. در صورت بروز اشتباه هیتر های برقی می توانند باعث آتش سوزی شوند.

مشاهده لیست قیمت انواع هیتر برقی درلینک روبرو : هیتر