دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

نحوه نصب هیتر برقی

در حالی که نصب هیتر برقی یا هیتر دیواری دقیقاً موشک نیست ، اما به کمی دانش فنی نیاز دارد. اینکه شما در انجام وظیفه هستید یا خیر ، فقط به راحتی کار با برق بستگی دارد.

اولین چیزی که باید به آن فکر کنید این است که چه چیزی در روند نصب شما نقش دارد. اگر هیتر برقی جدیدی نصب می کنید ، باید یک مدار اختصاصی را در پانل خود نصب کنید و سیم را از مدار به مکانی که هیتر خود را نصب می کنید ، اجرا کنید. اگر هیتر برقی قدیمی را تعویض می کنید ، فقط باید مدار تغذیه هیتر خود را خاموش کنید ، هیتر قدیمی را جدا کرده و هیتر جدید را در جای خود قرار دهید.

تعویض هیتر برقی کاری است که تقریباً هرکسی می تواند وقت خود را بگذارد و دستورالعمل های ما را دنبال کند ، می تواند انجام دهد. نصب هیتر برقی جدید کمی پیچیده تر است.

فقط بخاطر بسپارید ، هر زمان که با برق سر و کار دارید این احتمال وجود دارد که به طور جدی آسیب ببینید ، شوکه شوید یا دچار برق شوید.

به طور کلی ، اگر قبلاً با برق کار کرده اید (مانند نصب پریز برق یا چراغ هوایی جدید) ، نصب هیتر Cadet نباید خیلی مشکل باشد. اگر این کار را نکرده اید ، قبل از شروع به نصب ، حتماً راهنمای مالکان را بخوانید (ما به صورت آنلاین در دسترس هستیم) و راهنمای نصب را از ابتدا تا انتها نصب کنید.

به روده خود اعتماد کنید. اگر فکر می کنید چیزی است که از پس آن برمی آیید ، دنبال آن بروید. اگر مطمئن نیستید و یا به هر شک شک دارید ، احتمالاً بهتر است در آنجا توقف کنید و با یک برقکار مجاز تماس بگیرید.

در اینجا چند نکته برای نصب یا جایگزینی موفقیت آمیز آورده شده است:

همیشه هنگام کار با هیتر مطمئن شوید مدار تغذیه کننده بخاری به وضعیت خاموش سوئیچ شده باشد.
مطمئن شوید که به چه هیتر ولتاژی نیاز دارید. ولتاژ توسط شکن شما تعیین می شود. باور کنید یا نکنید ، بیشتر خانه ها دارای مدارهای 120 و 240 ولت هستند. پریزهای دیواری شما 120 و خشک کن های برقی ، دامنه ها و خشک کن ها اغلب 240 هستند.


بدانید برای گرم کردن اتاق خود به چند وات نیاز دارید. همیشه بیشتر بهتر نیست به طور کلی ، اگر هیتر برقی تنها منبع گرما شما است و در کدام قسمت از کشور زندگی می کنید ، بسته به نوع ساخت و ساز خانه ، چیزی در حدود 6 تا 10 وات بر فوت مربع را توصیه می کنیم.
اگر هیتر برقی دیواری را تعویض می کنید ، برچسب محصول را روی علامت قدیمی بررسی کنید تا بفهمید چه ولتاژ و چه ولتاژی است.

برای خرید هیتر برقی جایگزین مناسب به این اطلاعات نیاز دارید.


اطمینان حاصل کنید که هیتر جدید شما تمام شرایط ترخیص کالا را که در راهنمای مالک شما ذکر شده است ، برآورده می کند.
فقط به این دلیل که هرکسی می تواند یکی از هیتر های ما را نصب کند ، به این معنی نیست که کسی باید آن را نصب کند. اطمینان حاصل کنید که قبل از شروع کار با برق راحت هستید یا با یک متخصص تماس بگیرید تا به شما در انجام کار کمک کند.

مشاهده لیست قیمت انواع هیتر برقی در لینک روبرو : هیتر