دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

هیتر برقی فن دار چیست؟

بخاری فن چیست و چگونه کار می کند؟


هیتر های فن دار گرمای لحظه ای را تأمین می کنند. برای استفاده در اتاق های کوچک و متوسط ​​ایده آل هستند.

از بیشتر هیتر های فن نیز می توان برای هوای خنک در طول تابستان استفاده کرد.

جمع و جور ، سبک وزن و نگهداری آنها آسان است. برخی از مدل های ما دارای یک تایمر و یک پایه نوسانی برای توزیع گرمای گسترده تر هستند.

هیتر با تنظیم سطح دما کنترل می شود. هنگامی که اتاق به تنظیمات رسید ، هیتر تولید گرما را متوقف می کند اما با کاهش دمای اتاق دوباره روشن می شود.


هیتر برقی فن دار


گرم کردن
هیتر های فن دار (یا هیتر های برقی همرفت برقی ، بسته به مکانی که از آن تهیه می کنید) ارزان هستند اما کار با آنها بسیار گران است ، مخصوصاً برای مدت زمان طولانی یا برای گرم کردن مناطق وسیع. این نوع هیتر ها معمولاً یکی از دو شکل مختلف هستند – بلند و باریک و کوتاه و صاف. اگر از بین این دو گزینه را انتخاب می کنید ، نسخه بلند و باریک به طور معمول بهتر است ، زیرا با سرعت بیشتری هوای بیشتری را به گردش در می آورد.


هیتر برقی فن دار چگونه کار می کند؟


هیتر برقی فن دار


هیتر های برقی فن دار ارزان هستند ، اما برق زیادی مصرف می کنند.
هیتر برقی فن دار  با عبور جریان از طریق یک سیم پیچ حرارتی مقاومتی ، که انرژی الکتریکی را به انرژی گرمایی تبدیل می کند ، کار می کنند. هوا با استفاده از یک فن در جایی که به سرعت گرم می شود و به بیرون از اتاق رانده می شود ، از طریق این سیم پیچ حرارتی مقاوم در برابر هوا کشیده می شود. هیتر های برقی فن دار به دلیل نحوه کار ، هوا را نیز خشک کرده و می توانند گرد و غبار را به گردش درآورند ، که به نوبه خود می تواند باعث خشکی چشم و گلودرد شود ، یا مشکلاتی را برای مبتلایان به آلرژی یا تنفس ایجاد کند.

هیتر های فن دار برقی معمولاً از یک ترموستات بهره می برند که به شما امکان می دهد میزان گرمای تولید شده را کنترل کنید و اغلب دارای کنترل سرعت فن نیز هستند. اکثر هیتر های فن قابل حمل نیز دو برابر فن های قابل حمل معمولی هستند و به راحتی عنصر گرمایش را در صورت عدم نیاز غیرفعال می کنند.


از کجا می توان استفاده کرد؟

از آنجا که آنها هیتر های همرفتی هستند و هوای گرم را به گردش در می آورند ، هیتر های فن برای گرم کردن اتاق های کوچک مانند اتاق خواب و اتاق مطالعه موثر هستند. می توان از آنها در انواع مکان ها استفاده کرد ، اما چون لوازم برقی قابل حمل هستند ، نباید از آنها در مجاورت یا اطراف منابع آب استفاده شود. در حالت ایده آل ، این طرفداران باید روی زمین بنشینند. هوای گرم تولیدی آنها به طور حتم بالا می رود ، بنابراین قرار دادن آنها روی زمین به گرم شدن یکنواخت اتاق کمک می کند.

این نوع هیتر ها هرگز نباید پوشانده شوند – انجام این کار خیلی سریع می تواند آنها را به یک خطر آتش سوزی تبدیل کند.

هیترهای فن دار برقی چقدر از نظر انرژی کارایی دارند؟


هیتر برقی فن دار بسیار ناکارآمد هستند ، و در مقایسه با اکثر انواع دیگر هیتر ها ، کارکرد آنها بسیار گران است – و این شرم آور است که اگر بخواهید قیمت خرید آنها را ارزان ارزیابی کنید! برق به خودی خود از نظر میزان انتشار CO2 مرتبط با تولید ، یک منبع سوخت بسیار ناکارآمد است. یک هیتر برقی فن دار می تواند بیش از سه برابر هیتر کولر گازی با چرخش معکوس 4 تا 6 ستاره برق مصرف کند و این امر را به یکی از ناکارآمدترین گزینه های گرمایش موجود تبدیل می کند.

مشاهده لیست قیمت هیتر و اطلاعات فنی و موجودی در لینک روبرو : هیتر